• 0720 758168
  • Transport gratuit în toată țara

Termeni și Conditii

1. Termeni Generali
Site-ul www.hermannsofa.ro, denumit în continuare Hermann Sofa este proprietatea S.C. Teta Partners S.R.L., cu sediul în Satu Mare, B-dul Unirii nr. 79 România, număr de înregistrare la Registrul Comerțului J30/498/2020 Cod de Identificare Fiscală RO33008337.

Utilizarea site-ului Hermann Sofa și achiziționarea de produse prin intermediul acestui site implică acceptarea Termenilor și condițiilor stabilite în prezentul document.

În conformitate cu O.U.G Nr.34/2014, se definesc următoarele expresii și termeni după cum urmează:

1.1. consumator - orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociaţii, aşa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 din Ordonanţa Guvernului nr. 21/1992 privind protecţia consumatorilor, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
1.2. profesionist - orice persoană fizică sau juridică, publică sau privată, care acţionează în cadrul activităţii sale comerciale, industriale sau de producţie, artizanale ori liberale în legătură cu contractele care intră sub incidenţa prezentei ordonanţe de urgenţă, precum şi orice persoană care acţionează în acelaşi scop, în numele sau pe seama acesteia;
1.3. produs - orice bun corporal mobil, cu excepţia bunurilor vândute prin executare silită sau valorificate ca urmare a aplicării prevederilor legale; apa, gazele naturale, energia electrică şi energia termică sunt considerate "produse" atunci când acestea sunt puse în vânzare în volum limitat sau în cantitate fixă;
1.4. produse realizate conform specificaţiilor clientului - orice produse care nu sunt prefabricate, realizate pe baza opţiunilor individuale sau a deciziei clientului;
1.5. contract de vânzare - orice contract în temeiul căruia profesionistul transferă sau se angajează să transfere proprietatea asupra unor produse către consumator, iar consumatorul plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât şi servicii;
1.6. contract de prestări de servicii - orice contract, altul decât un contract de vânzare, în temeiul căruia profesionistul prestează sau se angajează să presteze un serviciu consumatorului, iar acesta plăteşte sau se angajează să plătească preţul acestuia;
1.7. contract la distanţă - orice contract încheiat între profesionist şi consumator în cadrul unui sistem de vânzări sau de prestare de servicii la distanţă organizat, fără prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, cu utilizarea exclusivă a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanţă, până la şi inclusiv în momentul în care este încheiat contractul;
1.8. contract în afara spaţiilor comerciale - orice contract dintre un profesionist şi un consumator, într-una din următoarele situaţii:
a) încheiat în prezenţa fizică simultană a profesionistului şi a consumatorului, într-un loc care nu este spaţiul comercial al profesionistului;
b) încheiat ca urmare a unei oferte din partea consumatorului în aceleaşi circumstanţe ca cele menţionate la lit. a);
c) încheiat în spaţiile comerciale ale profesionistului sau prin orice mijloace de comunicare la distanţă, imediat după ce consumatorul a fost abordat în mod personal şi individual, într-un loc care nu este spaţiul comercial al profesionistului, în prezenţa fizică simultană a acestuia şi a consumatorului;
d) încheiat în cursul unei deplasări organizate de profesionist cu scopul sau efectul de a promova şi a vinde consumatorului produse sau servicii;
1.9. spaţiu comercial - orice unitate care îndeplineşte una dintre următoarele condiţii:
a) unitate imobilă de vânzare cu amănuntul, în care profesionistul îşi desfăşoară activitatea în permanenţă;
b) unitate mobilă de vânzare cu amănuntul, în care profesionistul îşi desfăşoară activitatea în mod obişnuit;
1.10. suport durabil - orice instrument care permite consumatorului sau profesionistului să stocheze informaţii care îi sunt adresate personal, într-un mod accesibil pentru referinţe ulterioare pentru o perioadă de timp adecvată, în vederea informării, şi care permite reproducerea neschimbată a informaţiilor stocate;
1.11. conţinut digital - acele date care sunt produse şi livrate în formă digitală;
1.12. serviciu financiar - orice serviciu cu caracter bancar, de creditare, asigurări, pensii private, de investiţii sau plăţi;
1.13. licitaţie - metoda de vânzare prin care profesionistul oferă produse sau servicii consumatorilor, care participă sau au posibilitatea de a participa în persoană la licitaţie, prin intermediul unei proceduri de licitare transparentă, concurenţială, condusă de un adjudecător şi în care ofertantul câştigător este obligat să achiziţioneze produsele sau serviciile;
1.14. garanţie comercială - orice angajament din partea profesionistului sau a unui producător (denumit în continuare garantul) faţă de consumator, în plus faţă de obligaţiile legale prevăzute la art. 5-14 din Legea nr. 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate acestora, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, referitoare la garanţia legală de conformitate, de a rambursa preţul plătit sau de a înlocui, a repara sau a întreţine produsele în orice mod, în cazul în care acestea nu corespund specificaţiilor sau oricărei altei cerinţe din declaraţia privind garanţia sau din publicitatea relevantă disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului, cerinţă care nu este legată de conformitate;
1.15. contract auxiliar - un contract prin care consumatorul obţine produsele sau serviciile care fac obiectul unui contract la distanţă sau al unui contract în afara spaţiilor comerciale, iar aceste produse sau servicii sunt livrate, respectiv prestate de profesionist sau de o parte terţă, pe baza unui acord între partea terţă respectivă şi profesionist.
 

2. Achiziționarea produselor
Produsele prezentate pe site pot fi cumpărate prin adăugarea lor în coșul de cumpărături. În momentul în care doriți finalizarea comenzii și cumpărarea produselor aflate în coșul de cumpărături, vă vom solicita informațiile necesare livrării produselor și întocmirii facturii. Comanda va fi confirmată la adresa de e-mail cu care v-ați înregistrat pe site sau telefonic la nr. cu care v-ati inregistrat pe site. E-mailul de confirmare a comenzii va conține descrierea produselor comandate, cantitatea, prețul total, detalii legate de comandă, si metoda de livrare.
În cazul în care ați făcut o comandă pe site-ul Hermann Sofa și nu ați primit e-mailul de confirmare a comenzii în termen de 24 de ore de la trimiterea ei, trebuie să ne anunțați folosind formularul de Contact sau apelând numărul de telefon (+40) 723 600 5222 sau (+40) 720 758 168.
 

3. Prețul produselor și costul transportului
Prețul produselor și costul de transport sunt cele indicate pe site în ziua efectuării comenzii și includ TVA. Prețul produselor, costul de transport, modalitatea de plată și termenul de plată sunt menționate în comandă și în emailul de confirmare a comenzii. Vă vom emite o factură pentru bunurile livrate, obligația dumneavoastră fiind aceea de a ne furniza toate informațiile necesare emiterii facturii conform legislației în vigoare.


 

4. Livrarea produselor
În cazuri excepționale, ne asumăm dreptul de a mări termenul de livrare cu obligația de a vă informa cu privire la întârzierea survenită și de a anunța noul termen de livrare.
Asigurăm ambalarea corespunzătoare a bunurilor și transmiterea documentelor însoțitoare (factura și garanția).
Livrarea bunurilor in costul afisat se efectuează doar pe teritoriul României.


 

5. Durata și condițiile de utilizare
Garanția comercială a producătorului
Producătorul emite o garanție de producător (garanție comercială) care este transmisa clientului odata cu factura.
Durata, condițiile și utilizarea garanției sunt indicate pe Certificatul de Garanție.

6. Reclamații și sesizări
Dacă aveți vreo sesizare cu privire la calitatea produsului, aceasta trebuie transmisă prompt, prin intermediul formularului de contact disponibil pe site. În cel mai scurt timp după primirea sesizării vă vom informa cu privire la procedura de returnare a produsului neconform. Pentru a preîntâmpina orice neplăceri, vă recomandăm să verificați cu atenție produsul imediat după ce acesta v-a fost livrat.


 

7. Returnarea produselor
În cazul în care nu eşti complet mulţumit de produsul achiziționat, ai posibilitatea returnării acestuia în termen de 14 zile de la primire, fără a preciza motivele, conform legilor în vigoare.
În plus, pentru că ştim cât de important este confortul pentru tine, îţi oferim posibilitatea să testezi produsele noastre pentru o perioadă mai lungă decât cea prevăzută de lege, astfel că le poţi returna în termen de 30 de zile de la primire, iar noi îţi vom restitui contravaloarea acestora sau îţi putem oferi alte produse la schimb.
Te rugam să returnezi produsul în termen de cel mult 14 zile de la data trimiterii notificării tale. Produsul trebuie returnat în aceleaşi condiţii în care a fost livrat, şi anume: ambalat corespunzător, conţinând toate părţile componente, fără a fi utilizat, în ambalajul original, inclusiv eventualele intrucţiuni de utilizare.
Singurele costuri care revin în responsabilitatea ta sunt cheltuielile directe de returnare a produsului.
Dacă doreşti să-ţi exerciţi dreptul de retragere te rugam să ne informezi utilizând o declaraţie neechivoca de orice tip (modelul este mai jos).
Pentru detalii exacte privind procedura de returnare şi consecinţele retragerii, consultaţi sectiunea Returnarea produselor.
 

8. Declinarea responsabilității
Hermann Sofa și furnizorul său nu își asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare, în ceea ce privește prețuri, caracteristici, imagini etc., care nu se datorează culpei sale.
În eventualitatea în care prețul produsului sau unele caracteristici ale acestuia au fost greșit introduse în bazele noastre de date sau afișate greșit, iar livrarea nu s-a efectuat încă, Hermann Sofa își alocă dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul în cel mai scurt timp despre eroarea aparută.
Valoarea maximă a obligațiilor Hermann Sofa, față de orice client, în cazul nelivrării sau livrării necorespunzătoare, este valoarea sumelor încasate de Societate de la clientul respectiv.


 

9. Drepturile de autor
Întregul conținut al site-ului este apărat de legea pentru protecția drepturilor de autor (Legea nr. 8/1996). Toate drepturile aparțin Hermann Sofa. Reproducerea fără acordul prealabil al Hermann Sofa, a site-ului sau a unor părți din acesta (inclusiv poze, descrieri ale produselor), se pedepsește în conformitate cu legile în vigoare. Astfel, sunt interzise în mod expres: accesarea sau copierea site-ului Hermann Sofa de către dispozitive sau programe automate sau prin metode tradiționale, modificarea, atașarea de link-uri sau utilizarea sa în scopuri publice sau comerciale fără acordul în prealabil și în scris al Hermann Sofa.


 

10. Confidențialitate
Datele personale introduse de dumneavoastră pe site-ul Hermann Sofa vor fi utilizate numai în scopul declarat al acestui site, pentru emiterea facturilor si pentru distribuirea de oferte hermannsofa.ro prin intermediul unor campanii de e-mailing. Informațiile solicitate prin formularul de înregistrare pe site și prin formularul de comandă sunt necesare pentru a vă trimite confirmarea comenzii, livrarea produselor comandate, anunțarea promoțiilor în curs etc și în niciun caz nu vor fi furnizate unei terțe părți.
Prin completarea datelor dumneavoastră personale, sunteți de acord ca adresa de e-mail să fie utilizată ulterior în campanii de e-mailing desfășurate de către SC Teta Partners SRL. Aveti optiunea de a va dezabona de la newsletter prin accesarea butonului Unsubscribe regăsit în e-mailul primit pe adresa folosită pentru crearea contului pe HermannSofa.ro sau prin trimiterea unui e-mail la adresa indicată în newsletter și pe HermannSofa.ro.
Toate datele personale introduse pe site sunt protejate împortiva pierderii, a falsificării, a manipulării sau a utilizării necorespunzătoare de către terți. Pentru informații suplimentare de natură legală privind protecția și procesarea datelor personale, vă rugăm să citiți secțiunea Prelucrarea datelor cu caracter personal publicată pe site.
 

11. Forța majoră. Frauda
Niciuna din părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este datorată unui eveniment de forță majoră.
Orice încercare de a accesa datele personale ale unui cumpărător sau de a modifica conținutul site-ului Hermann Sofa sau de a afecta performanțele serverului pe care rulează acesta va fi considerată o tentativă de fraudare a site-ului și va pune în mișcare cercetarea penală împotriva celui care a încercat acest fapt.